درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در میناب

  • کد خبر: ۱۸۳۰۹۸
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در میناب
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش نیرو‌های انتظامی و دریابانی، ضربه مهلک و سنگینی به بنیان قاچاقچیان وارد و بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در بندرکلاهی میناب کشف و ضبط شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: با رصد و اقدام اطلاعاتی توسط عوامل انتظامی و دریابانی استان مبنی بر انباشت مقادیر زیادی سوخت قاچاق و قصد انتقال آن به‌وسیله مشک‌های ماری از طریق خور بندرکلاهی به سمت کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس با هماهنگی صورت گرفته، از بامداد امروز (پنجشنبه) طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این منطقه اجرا شد.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح ضربتی و مشترک، بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد و بیش از ۱۰۰ هزار متر لوله‌های انتقال سوخت از خشکی به دریا که به طرز ماهرانه توسط قاچاقچیان در زیر زمین پنهان شده بود به همراه تعداد ۵۰ عدد انواع مخازن کوچک و بزرگ لاستیکی و فلزی چند هزار لیتر بوسیله لودر و بیل مکانیکی در محل تخریب و امحا شدند.



این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: سوخت‌های قاچاق کشف شده از مخازن و محل‌های انباشت، تخلیه و بوسیله هفت دستگاه کامیون تانکر به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منتقل شدند.

سردار جاویدان با بیان به اینکه در این عملیات تعداد ۱۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های عملیاتی و ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به‌صورت مستمر و با اقتدار توسط پلیس اجرا می‌شود و به قاچاقچیان هشدار می‌دهیم با تمام توان و اقتدار با عاملان قاچاق با جدیت برخورد می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد هیچ نقطه‌ای از استان محل امنی برای جولان قاچاقچیان و عوامل قانون گریز و منفعت طلب باشد و با هیچ فرد یا افرادی در این خصوص تعارف و مماشات نخواهیم کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->